Reklamační řád
1. Obecné ustanovení
Taneční studio Stolárna, s.r.o., IČO 01784285 (dále jen taneční studio), které poskytuje služby v oblasti výuky tance, vydává v návaznosti na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, tento reklamační řád.
2. Rozsah a podmínky reklamace/stížnosti
Zákazník má právo podat tanečnímu studiu reklamaci/stížnost pro všechny kurzy na: metodu výuky lektora a/nebo organizaci kurzu.
Reklamaci/stížnost uplatňuje zákazník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to na adresu Taneční studio Stolárna, s.r.o., Růženec 48, Brno 64400 nebo e-mailem na tanecnistudio@gmail.com.
Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat: jméno a příjmení zákazníka, adresu zákazníka a popis předmětu reklamace/stížnosti.
Nebude-li zaslaná písemnost zákazníka dodavateli obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.
3. Způsob a lhůty vyřízení reklamace/stížnosti
Taneční studio je povinno reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od zákazníka, pokud se taneční studio se zákazníkem nedohodli na delší lhůtě. Dnem obdržení se rozumí datum, kdy byla reklamace/stížnost doručena na výše uvedenou adresu tanečního studia.
Způsob řešení reklamace/stížnosti na:
-
metodu výuky lektora
-
taneční studio reklamaci/stížnost zaeviduje a prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu (např. odborná observace kurzu, pohovor s lektorem apod.), a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu, např. proškolení lektora, výměnu lektora či přesunutí zákazníka do kurzu jiného lektora
-
v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany tanečního studia, kterou určí vedení tanečního studia Stolárna
-
-
organizaci kurzu
-
taneční studio reklamaci/stížnost zaeviduje a posoudí porovnáním s původním rozvržením kurzu a obchodními podmínkami, ve kterých jsou uvedené konkrétní podmínky pro změnu v kurzech
-
pokud taneční studio uzná reklamaci/stížnost za relevantní, navrhne adekvátní kompenzaci zákazníkovi za daný kurz
-
v případě, že po tomto řešení podá zákazník opětovnou reklamaci/stížnost se stejným předmětem reklamace/stížnosti, může dojít k individuální kompenzaci za kurz zákazníkovi ze strany tanečního studia, kterou určí vedení tanečního studia
-
4. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1.1. 2020 a platí za upřesnění obchodních podmínek tanečního studia Stolárna.